فرشید فلاح روز دوشنبه در دیدار رییس و جمعی از کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان اظهار داشت: بها دادن رسانه‌ها به خبرها و فعالیت‌های فرهنگ و هنری به ویژه معرفی نخبگان هنری استان بیشتر از پوشش خبرهای اداری فرهنگ و ارشاد مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.  

وی افزود: باید تلاش کنیم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از ابزار فرهنگی و هنری بیشتر استفاده کنند و  مخاطب هنر باشند چرا که همه گیر شدن استفاده از محصولات و کالای فرهنگی هنری کاهش آسیب اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به جایگاه رسانه‌ای استان سمنان گفت: مردم استان انسان‌هایی باهوش و نکته سنج و به دور از هنجارشکنی های عرفی و قانونی هستند و به ویژه برای اطلاع رسانی و خبر احترام قائل هستند؛ این استان با توجه به شخصیت های سیاسی و فرهنگی تاثیرگذار در کشور و  افراد فعال در رسانه های مکتوب، بر خط و فضای مجازی استانی رسانه ای است.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: خبر یک تولید و کالای فرهنگی است که پرداخت آن در راستای ترویج کالاهای هنری مانند تئاتر، کتاب، سینما و هنرهای تجسمی توسعه فرهنگی را به دنبال دارد و باید رسانه ها بیشتر به آن توجه کنند.
فلاح به جایگاه و قدمت خبرگزاری ایرنا و اعتباری که در صحت و سقم اخبار آن بیش از رسانه های دیگر دارد اشاره کرد و گفت: این خبرگزاری همیشه یک مرجع خبری و معتبر بوده و پرداختن به موضوعات فرهنگ و هنری در این رسانه می تواند باعث ترویج فرهنگ و هنر شود.  

وی تاکید کرد: خبرگزاری ایرنا استان سمنان همانطور که خبرهای حوزه فرهنگ و هنر را به خوبی پوشش داده است در ادامه نیز این روند را با تعامل هر چه بیشتر با هنرمندان و نخبگان این استان ادامه دهد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.