عباس آل‌بویه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز کرد: انتظار مردم از شورای اسلامی استان سمنان در خصوص افزایش نشاط اجتماعی به حق است و به منظور تحقق این انتظار، لازم است همه دستگاه های اجرایی در حیطه وظایف خودشان کمک کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم  شورای اسلامی شهر سمنان، نشاط اجتماعی مردم در پساکرونا است. برای هر قشر و هر سنی باید برنامه شاد و مفرح وجود داشته باشد. در برنامه ریزی ها سعی شده از همه افراد به خصوص سازمان های مردم نهاد برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده شود.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد به این صورت است که امکانات لازم در اختیار سازمان های مردم نهاد قرار می گیرد و از خلاقیت آنها در برگزاری مراسم مفرح استفاده می شود.

آل‌بویه ادامه داد: شهرداری هم در این زمینه فعالیت‌ داشته است از جمله برگزاری جشنواره های مختلف با همکاری میراث فرهنگی و ورزش و جوانان و استفاده از هنرمندان و چهره های کشوری در جشنواره‌های مختلف و برگزاری مراسم بومی استان سمنان مثل جشنواره شونشینی(شب‌نشینی) که مردم هم خوب استقبال کردند.

رییس شورای اسلامی استان سمنان بیان کرد: همچنین شهرداری سمنان در سامان‌دهی کوچه‌باغ‌ها و جوی های آب نقش مهمی داشته که رویکردی به منظور زیباسازی فضای شهری و حفظ بافت باغ های سمنان است.

سمنان مرکز استان سمنان حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.