به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات و مسائل بیمارستان معتمدی گرمسار به میزبانی این مرکز درمانی، با بیان اینکه می‌بایست نواقص زیرساختی و کادر بیمارستان رفع شود، ابراز کرد: قول‌های مساعد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای رفع مشکلات بیمارستان معتمدی در حوزه‌های مختلف اجرایی شود.

وی با بیان اینکه چتر حمایتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کل شهرستان گرمسار و مراکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت روستایی می‌بایست گسترده شود تا به مردم خدمت رسانی مطلوب صورت گیرد، ابراز کرد: بخش خصوصی در حوزه خدمات درمان آم آر آی در سطح شهرستان بایستی موردحمایت قرار گیرد.

فرماندار گرمسار در ادامه گفت: در خصوص خدماتی که مجمع خیرین سلامت ارائه می‌دهد شایسته است، قانونمند و کانالیزه موارد انجام شود تا از ظرفیت این مجمع به نحو مطلوب بهره برداری شود.

رجایی با بیان اینکه گرمسار با کمبود پزشک متخصص مواجه است، تاکید داشت: کمبود و نواقص در اورژانس، اثرات نامطلوب در میزان رضایت‌مندی مردم دارد از سوی دیگر برنامه‌ها و طرح‌هایی که بازتاب مردمی دارد بیشتر موردتوجه قرار گیرد چراکه امروز خدمات‌رسانی در زمینه درمان دارای اهمیت بسزایی است.

وی در خصوص مقابله با ویروس کرونا نیز توضیح داد: اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه پک‌های بهداشتی، امکانات مورد نیاز، ماسک، گان، مواد ضد عفونی، و… اشاره کرد همچنین برای مدارس، مساجد، نیروهای انتظامی و …امکانات بهداشتی در راستای پیشگیری از کرونا مهیا شده است و حتی آماده کمک به دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این زمینه نیز هستیم.

فرماندار گرمسار درباره ضرورت رفع مشکلات بیمارستان این شهرستان نیز تاکید کرد: حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای بررسی و نظارت بیمارستان معتمدی گرمسار پر رنگ‌تر و کارشناسی‌تر شود تا بتوانیم مسائل را بهتر رفع کنیم لذا امروز باید بپذیریم که مردم مطالبه‌گر هستند و مشکلات بیمارستان را به فرمانداری و دستگاه‌های نظارتی انتقال و خواستار پاسخ هستند لذا جلب رضایت مردم جزو وظایف همه مسئولان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1424876
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.