وحیدالدین وحیدنیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شورای اسلامی شهر شاهرود برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه مصوباتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اشاره به اینکه تاکسی داران  از زحمتکشان عرصه حمل و نقل هستند، تصریح کرد: عوارض کسب و پیشه کسبه ای که مجبور به تعطیلی مغازه های خود بودند، بخشوده شد.

وحیدنیا از بخشودگی ۵۰ درصدی عوارض تمامی اصنافی که مجبور به تعطیلی نبودند اما از شیوع کرونا آسیب دیدند، خبر داد و اظهار داشت: بخشودگی ۶ ماهه اجاره غرفه های واگذار شده در تمامی نقاط شهر شاهرود از دیگر مصوبات بود.

عضو  شورای اسلامی شهر شاهرود ادامه داد: اجاره سه ماهه املاک تجاری شهرداری از جمله کیوسک ها و غرفه های مطبوعاتی سطح شهر نیز بخشوده شد.

وی تصریح کرد: اجاره تمامی غرفه های جمعه بازار پس از بازگشایی تا سه ماه بخشوده می شوند.

وحیدنیا از تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای کارگران فصلی خبر داد و ابراز داشت: تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار نیز توزیع شد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شاهرود گفت: شورای اسلامی شهر شاهرود با همکاری اداره ارشاد اسلامی جشن "شب های روشن" را با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی به صورت مجازی برگزار کرد.

به گفته وی برنامه "۳۰ شب، ۳۰ محفل" نیز با همکاری جامعه قرآنی ولیعصر هر شب از ساعت ۲۲ در ماه مبارک رمضان به صورت زنده در فضای مجازی پخش می شود.

شهر شاهرود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و سه هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.