به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خدابنده صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۳۲ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان این نهاد ایجادشده است، اظهار داشت: ۶۶ درصد این طرح‌ها در مناطق روستایی و محروم استان اجراشده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی اختصاص‌یافته است، افزود: یک هزار و ۱۴۳ طرح اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و محروم استان اجرایی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۸۸۹ طرح در مناطق شهری اجرایی شده است، تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها یک هزار و ۴۹۰ طرح معادل ۷۴ درصد به مددجویان آقا اختصاص یافت.

خدابنده با اشاره به اینکه ۵۴۲ طرح اشتغال معادل ۲۶ درصد برای مددجویان خانم است، اضافه کرد: این طرح‌ها در قالب خودکفایی، توان‌افزایی، کارانگیزی اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه مهارت‌آموزی از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان است، یادآور شد: طی یک سال گذشته برای ۵۳۹ نفر آموزش مقدماتی، ۸۴۵ نفر آموزش مهارتی و ۷۸۴ نفر آموزش پایدارسازی برگزارشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.