حبیب‌الله اسماعیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سلطانی ورزشکار استان سمنان در وزن اول انفرادی یا منفی ۴۶ کیلوگرم با قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی به بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ در بیروت لبنان اعزام می‌شود.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ۹۹ به میزبانی لبنان برگزار می شود.

دبیر هیات تکواندو استان سمنان تصریح کرد: بانوی تکواندوکار این استان، از طریق رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ - کیش جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

رقابت های قهرمانی آسیا G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰،  ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

با اعلام فدراسیون تکواندو لبنان، رقابت های قهرمانی آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و در گروه مردان و زنان از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی این کشور و در شهر بیروت برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این مسابقات از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه در بیروت برگزار شود که  از سوی اتحادیه تکواندو آسیا ایمیلی مبنی بر تغییر زمان و مکان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دریافت شد و حالا تاریخ جدید مسابقات اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.