مهدی سلامتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: واحدهای صنفی متقاضی فروش فوق العاده با هماهنگی اتاق اصناف نسبت به فروش با قمیت کمتر اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی مشمول فروش فوق العاده با نصب برچسب یا بنر با همکاری اتاق اصناف برای مردم و مشتریان معرفی و مشخص خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان بیان کرد: واحدهای صنفی دارای فروش فوق‌العاده محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه خواهند کرد.

سلامتی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بهاره به منظور کنترل و تنظیم قیمت کالا در بازار برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه های مسوولان بهداشتی  مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، تمام نمایشگاه‌های بهاره در استان سمنان لغو شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایشگاه فرش دستباف در یکی از مرکز خریدهای سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه شب عید در هشت شهرستان استان سمنان  منوط به به نظر فرمانداران برنامه‌ریزی شده بود.

تعداد کل واحدهای صنفی استان سمنان ۳۰ هزار واحد و با احتساب مشاغل خانگی بیش از ۴۸ هزار واحد است، به ازای هر ۱۴ نفر یک واحد صنفی وجود دارد، این شاخص در کشور به ازای هر ۱۶ نفر یک واحد صنفی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.