به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر یکشنبه در شورای همیاری شهرداری‌های استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه وظیفه حمایت از شهرداری‌ها بر عهده سازمان همیاری شهرداری‌ها است، ابراز داشت: این‌یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود که می‌کوشد با اتخاذ راهبردهای اصولی به شهرداری‌ها کمک کند.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی مشارکت خوبی دارند، افزود: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی به انجام رسید که نشان می‌دهد درروند اجرای طرح‌ها عملکردها مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در بعضی مواقع شهرداری‌های کوچک توان مالی برای اجرای طرح‌های عمرانی را ندارند، ابراز داشت: یکی از وظایف این نهاد اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرهای کوچک است که نحوه دخیل کردم این سازمان در سایر موارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه وظیفه سازمان همیاری شهرداری‌های استان، خدمات‌رسانی مطلوب به اقشار جامعه است، تصریح کرد: با توجه به این راهبرد اصولی این سازمان در حال اجرای برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سطح کلان است.

دهرویه اضافه کرد: روند مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در اجرای طرح‌های عمرانی و غیره مطلوب است و این سازمان در خدمت مسئولان برای توسعه استان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.