مریم عرب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت،  یک هزار و ۴۱۸ بازرسی نوبتی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام شده که براساس این بازرسی‌ها، ۱۷۳ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

وی بیان کرد: از ۱۷۳ پرونده تشکیل شده، ۷۴ پرونده مربوط به شهرستان سمنان، ۸۸ پرونده مربوط به شاهرود و ۱۱ پرونده مربوط به دامغان بوده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: بیشترین تخلف های مربوط به واحدهای صنفی میوه فروشی، خوار و بار و لبنیات، پوشاک، قنادان و قصابان است.

وی تصریح کرد: هفت پرونده تشکیل شده مربوط به فقدان ارائه فاکتور، ۲۵ پرونده مربوط به گرانفروشی، ۱۱ پرونده مربوط به تقلب و ۷۰ پرونده مربوط به فقدان درج قیمت تشکیل شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف  استان سمنان خاطرنشان کرد: براساس آمارها، ۱۶۵ گزارش‌ها و شکایت مردمی در سامانه ۱۹۳ در تیر ماه امسال تخلفات در زمینه های مختلف مانند تقلب و گران‌فروشی ثبت شد که ۸۰ مورد از آن ها در بخش کالا و ۸۵ مورد در بخش خدمات بوده است.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعالند که از این تعداد پروانه کسب ۲۲ هزار و ۸۴۹ واحد به نام آقایان ثبت است.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.