احسان منصور کیایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان افزود: در روزهای گذشته ناوگان جاده ای استان بیش از هشت هزار و 800 زائر سمنانی را برای حضور در آیین اربعین حسینی به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه جابه جا کردند.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات ستاد هماهنگی مراسم اربعین و صنوف حمل و نقل جاده ای استان سمنان در تسهیل جا به جایی مسافران در روزهای گذشته بسیار ارزشمند و هماهنگ بوده است.
منصورکیایی ادامه داد: در این ایام 161 دستگاه از استان سمنان به مرز مهران ، 53 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه و 2 دستگاه به مرز چذابه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در روزهای گذشته امکانات و تجهیزات خادمان استان سمنان ، با 32 دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای کالا به صورت داوطلبانه و مردمی جا به جا شدند .
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: صنوف حمل و نقل جاده ای استان با بهره مندی از توان حداکثری آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران استان سمنان از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه است.
به گزارش ایرنا، به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه ها استان سمنان، رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد ، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 ، سامانه تلفن گویا و بخش پاسخگویی 141، وب سایت www.141.ir و صندوق پستی 3773- 14155 به سازمان راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.
سال گذشته دست کم 2 میلیون مسافر و بیش از هشت میلیون تن کالا به وسیله ناوگان عمومی استان سمنان جا به جا شدند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.