گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

حضور مردم در تشییع آیت الله هاشمی(ره) اعلام وفاداری به امام و یاران امام بود

معاون رئیس جمهور با بیان این که واقعا بعد از تشیع پیکر امام(س) مراسم تشیع پیکر آیت الله هاشمی بی نظیرترین تشیع تاریخ معاصر ایران بود، اظهار کرد: پیام این حضور در اصل اعلام وفاداری مردم به امام و یاران امام بود.

معاون رئیس جمهور با بیان این که بعد از تشییع پیکر امام(س) مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی بی نظیرترین تشییع تاریخ معاصر ایران بود، اظهار کرد: پیام این حضور در اصل اعلام وفاداری مردم به امام و یاران امام بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی در حاشیه حضور رئیس جمهوری و جمعی از اعضای دولت در حرم امام، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در خصوص پیام حضور مردم در تشیع پیکر آیت الله هاشمی، اظهار کرد: حضرت آیت الله هاشمی واقعاً فرد بی نظیری بود و از اول خودش را وقف اسلام کرد و بعد هم ما دیدیم که در کنار امام قرار گرفت و تا پایان عمر خود وفادار به امام بود.

وی ادامه داد: ایشان به ولایت فقیه تعبد داشت و در همان روزهای بعد از انقلاب در  قانون اساسی نقش داشت و بعد از امام هم راه امام را ادامه داد و در کنار رهبری قرار گرفت. ایشان واقعا نسبت به ولایت فقیه تعبد داشت و لذا هیچ مانع و مشکلی حرکت آیت الله هاشمی را نه کُند کرد و نه عوض کرد.

رئیس بنیاد شهید با تأکید بر این که این مرد بزرگ هر مسئولیتی راکه در جمهوری اسلامی پذیرفت، به نفع مطلوب انجام داد، گفت: مردم به هر حال احساس کردند که چه شخصیت بزرگی  را از دست داده اند. لذا در این تشییع حضور پیدا کردند و با همین حضورشان اعلام کردند که ما نسبت به خط امام و خطی که مقام معظم رهبری بعد از امام تداوم داده است و نسبت به خط آیت الله هاشمی وفادار هستند و پیام حضورشان را من اعلام وفاداری نسبت به ادامه راه امام(س) می دانم.

وی در پایان گفت: من فکر می کنم که واقعاً بعد از تشییع پیکر امام(س) تشییع پیکر آیت الله هاشمی از بی نظیرترین تشیع تاریخ معاصر ایران بود و این حضور در اصل اعلام وفاداری  به امام و یاران امام بود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.