نمایش جدیدترین تولیدات مد و لباس در سمنان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان سمنان گفت: سومین نمایشگاه مد و لباس از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه در مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین خواجه بیدختی اظهار کرد: در این نمایشگاه، جدیدترین تولیدات هنرمندان و خیاطان در زمینه مد و لباس به‌نمایش گذاشته می‌شود.

او گفت: یکی از بخش‌های این نمایشگاه، معرفی پوشاک سنتی و بومی استان، بویژه از منطقه مهدی‌شهر و سرخه، دستبافته‌ها و برگزاری ورک‌شاپ «کارگاه زنده تولید صنایع دستی» است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی دانست و ادامه داد: این جشنواره ویژه لباس‌های اجتماع بانوان و آقایان است.

بیدختی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با نمایش پوشاک بومی و محلی اقوام استان برای تشویق طراحان، ارائه ایده‌های نوین، معرفی توانمندی‌های بخش تولید منسوجات سنتی و بومی استان و توسعه فضای تعامل بین طراحان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک با بافندگان منسوجات سنتی استان در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

او افزود: تبلیغ و ترویج الگوی مد و لباس سنتی - ایرانی برای اصلاح الگوی مصرف لباس بین اقشار مختلف و نمایش دستگاه‌های بافندگی منسوجات استان از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ تا ۲۷ تیرماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید