جواهرات ارزانی که شما را زیباتر می کند + عکس و قیمت

اصولا دختران و بانوان جوان به دنبال جواهراتی شیک، ظریف و متعارف هستند اما می توان با نوع دیگری هم خاص به نظر رسید، نوعی که ارزان تر اما قابل توجه تر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه با مجموعه ای از جواهراتی آشنا می شنویم که با فاصله گرفتن از نوع متعارف جواهرات دنیای از رنگ و طراوت و شادابی را در خود در بر می گیرد.

این نوع جواهرات اعتماد به نفس افراد را نشان می دهد و البته به ظاهر بشاش و البته پر از اعتماد به نفس آنها کمک زیادی می کند. فاکتور اصلی در طراحی این جواهرات پیش ار هر چیزی نوع ترکیب رنگ به کار رفته در آنهاست. دنیای از رنگ های شاد را در این جواهرات می بینید. رنگ هایی موزون و رنگ هایی پر از طراوت و روح زندگی...

گوشواره ای با طراحی بی نظیر و رنگ بندی بی نظیرتر. یکی از ایرادهای آن سنگین بودن آن است. البته این گوشواره ها جلوه ای خاص دارند. قیمت: 26 هزار تومان.

 

 

این نوع انگشتر دنیای از رنگ های شاداب در حجمی کوچک در برمی گیرد. ابتدا رنگ های مختلف در هم تنیده شده اند سپس با مجموعه ای از قطعات ریز شفاف در بر گرفته شده اند. قیمت:80 هزار تومان:

 

یک انگشتر خاص با یک طراحی خاص. طرح آن از هیچ قاعده و قانونی پیروی نمی کند. یک انگشتر اسرار آمیز که همه چیز را در برمیگیرد، از زیبایی و طراحی خاص گرفته تا رنگ های شاد و زیبا. قیمت:120 هزار تومان.

 

طراحی این انگشتر بسیار دقیق و منظم است. همه چیز قرینه به نظر می رسد ، حتی در مورد رنگ ها. بیشتر سلیقه های جوان تر خواهان این نوع انگشتر هستند. قیمت: 60 هزار تومان:

این هم از آن دست جواهرات خاص؛ انگشتری که یک دنیا رنگ و طرح و خلاقیت است. انگشتری که توجهات خاص را به سمت خودش جلب می کند. در این نوع جواهر منحصر به فرد رنگ ها و قطعات ریز و درشت زیادی می بینید. قیمت:140 هزار تومان:

 

دایره رنگ های شاداب و بسیار زیبا به این آویز منحصر به فرد هم می رسد. تمی از رنگ های شاد مثل نارنجی و صورتی و البته بنفش. قیمت: 360 هزار تومان:

 

سادگی در عین پیچیدگی. زیبایی در عین مهارت و خلاقیت. تجمع صورتی های دوست داشتنی. قیمت:150 هزار تومان:

اینجا ظرافت معنای چندانی ندارد. اینجا خلاقیت و ایده های نوآورانه در اولویت قرار دارد. قیمت: 140 هزار تومان.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید