گذران یک روز در مناطق ییلاقی چقدر آب می خورد؟

آخرین روزهای بهار در حال گذر هستند و کم کم به فصل گرم تابستان نزدیک می شویم. بد نیست اگر مرخصی بهاره تان را خرج کردید و وقت سفر ندارید بار سبکی برای سفری یک روزه ببندید تا با نشاط و آمادگی بیشتری به کار ادامه دهید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برای سفر یک روزه چه جایی بهتر از ییلاق های سرسبز و خنک مازندارن؟! تصورش را کنید گذران یک روز مفرح در طبیعت بهاری مازندران، پیاده روی وکوه پیمایی و دیدار از آبشاری زیبا در دل جنگل های انجیلی، هیجان رودخانه نوردی در میان دیواره های بلند، گذر از تالارها و دهلیزهای زیبا و منحصر به فرد غار کتله خور وبرنامه های مفرح دیگری که موتور داغ ذهنتان را از کار هر روزه خنک می کند. در ادامه نرخ تورهای طبیعت گردی یک روزه را پیش چشمتان می گذاریم.


تور جنگل هلی دار

تاریخ اجرای تور : 26 خرداد
قیمت: 1,100,000 ریال
منطقه: مازندران/ سواد کوه
سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، صبحانه در رستوران، پذیرایی بین وعده.(یک وعده ناهار قابل حمل به عهده مسافر) 
نـوع فعـالـیت : پیاده روی و کوه پیمایی متوسط در جنگل 2 تا 4 ساعت، مسیر 220 کیلومتری تهران تا ابتدای جنگل با ماشین (در شرایط عادی و بدون توقف) حدوداً 4 ساعت می‌باشد

تور آبشارهای ترز - فولبرد

تاریخ اجرای تور : 26 خرداد
قیمت: 1,400,000 ریال
منطقه: مازندران/ شیرگاه
سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، صبحانه در رستوران، یک وعده ناهار در طبیعت و پذیرایی بین وعده و عصرانه. 
نـوع فعـالـیت : طبیعت گردی، پیاده روی وکوهپیمایی متوسط در جنگل و مرتع، (1تا 3 ساعت). ضمناً مسیر250 کیلومتری تهران تا منطقه سفر با ماشین و بدون توقف حدود4 ساعت می‌باشد

تور هفت آبشار و لفور

تاریخ اجرای تور : 26 خرداد
قیمت: 1,400,000 ریال
منطقه: مازندران ، شیرگاه ، لفور 
سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی، راهنمای طبیعت گردی، صبحانه در رستوران، ناهار در طبیعت و پذیرایی بین وعده و عصرانه.
نـوع فعـالـیت : کوهپیمایی و پیاده روی متوسط حدوداً 2 تا 3 ساعت ، ضمناً مسیر  280 کیلومتری تهران تا لفور با ماشین 5 ساعت می باشد.

تور ییلاق فیلبند

تاریخ اجرای تور : 26 خرداد
قیمت: 1,100,000 ریال
منطقه: مازندران، جاده هراز
سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، صبحانه در رستوران، پذیرایی بین وعده و عصرانه.
نـوع فعـالـیت : پیاده وری و کوه نوردی متوسط در جنگل 3 تا 4 ساعت، مسیر 2000 کیلومتری تهران تا روستای فیل بند در شرایط عادی حدودا 4.30 ساعت می باشد

تور جنگل پیچک جنگلهای انجیلی

تاریخ اجرای تور : 2 تیر
قیمت: 1,100,000 ریال
منطقه: مازندران/چالوس
سایر خدمات : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، صبحانه در رستوران، پذیرایی بین وعده و عصرانه.
نـوع فعـالـیت : طبیعت گردی، دره نوردی و گذر از آب های رودخانه، (2 تا 44 ساعت). ضمناً مسیر210کیلومتری تهران تا منطقه سفر با ماشین و بدون توقف حدود 4 ساعت می‌باشد.

تور غار کتله خور تا گنبد سلطانیه

تاریخ اجرای تور : 26 خرداد
قیمت: 1,100,000 ریال
منطقه: زنجان - سلطانیه
خدمات تور : بیمه مسئولیت مدنی سفر، راهنمای طبیعت گردی، پذیرایی میان وعده ها (میوه تازه و خشکبار)، صبحانه در رستوران (بوفه)، پذیرایی بین وعده و عصرانه.
نـوع فعـالـیت : راهپیمایی سبک برای دیدار از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی . ضمناً مسیر 335 کیلومتری تهران تا زنجان با ماشین (در شرایط عادی و بدون توقف) حدوداً 3.30 ساعت می‌باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید