حمایت از فعالیت‌های غیردولتی، اولویت کارگروه مد و لباس

دبیر کارگروه مد و لباس گفت: در این برهه طلایی مد و لباس که توانسته‌ایم جنبش و چرخشی رو به جلو را رقم بزنیم، باید سپاسگزار توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری در این عرصه باشیم، زیرا مسیری روشن و آکنده با مهر را در برابر هنرمندان طراحی و دوخت شکل داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید قبادی - دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس - در دیدار با دست‌اندکاران و برگزارکنندگان جشنواره کشوری مد و لباس قزوین، اظهار کرد: لازم است تمام اداره‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و موسسات فرهنگی و هنری فعال در حوزه مد و لباس، با برداشتن موانع و نیز همدلی، آثار فاخر ارزشمندی را به جامعه عرضه کنند.

وی ادامه داد: بر همه ما تکلیف است، ارتباطی صحیح، مستحکم و مداوم را میان طراحان و صنعت برقرار کنیم تا مردم و مخاطبان در همه جای دنیا بتوانند از سلیقه و ذائقه هنر ایرانی بهره‌مند شوند.

او در این دیدار با اشاره به روند مستمر برگزاری جشنواره‌های استانی، گفت: برگزاری مطلوب این رویدادها در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی، پیشرفت این هنر ملی ما را به دنبال خواهد داشت.

دبیر کارگر ساماندهی مد و لباس یادآوری کرد: کارگروه مد و لباس در راستای اعتلای هنر ملی طراحی لباس ایرانی و اسلامی، از فعالیت‌های غیردولتی همواره حمایت کرده و ضرورت هم‌افزایی فعالیت‌های مشترک را در اولویت قرار داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید