بهترین اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات!/ تصاویر

در این گزارش تصویری شاهد تصاویری از یک اقامتگاه رویایی در جزایر کارائیب خواهید بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روزی یکی از مدیران اجرایی شرکت نفت و گاز «تکساکو» به نام «سر  هاوارد هالفورد» در حال پرواز بر فراز منطقه «آنتی گوآ» که طبیعت خشن اقیانوس آتلانتیک را از مناطق آرامش‌بخش جزایر کارائیب جدا می‌کند بود که از پنجره هواپیما نگاهش به ناحیه‌ای رویایی افتاد و عاشق آنجا شد.
او بلافاصله رویایی را که در سر داشت با همسرش در میان گذاشت و به او گفت که درست در زیر پایشان، سرزمینی را یافته است که می‌توانند خانه آرزوهایشان را در آن بسازند. این سرزمین واقعا همان جایی بود که این زوج آمریکایی ماجراجو مدت‌ها بود به دنبالش می‌گشتند.
این زن و شوهر در آنجا اقامتگاه کرتین بلاف (Curtain Bluff) را ساختند که در ردیف ممتازترین اقامتگاه‌های تفریحی جهان قرار دارد.
تفریحاتی که گردشگران در جزایر اطراف این اقامتگاه می‌توانند انجام دهند شامل غواصی آزاد فقط با ماسک در مناطق مرجانی «کیدز ریف»، غواصی با تجهیزات کامل، موج سواری با تخته، موج سواری در باد با قایق‌های بادبانی، قایق سواری کایاک و اسکی روی آب است که همه جزء خدمات رایگان تور مسافرتی به این اقامتگاه هستند.
هزینه اقامت در یکی از اتاق‌های 2 نفره این محل شامل استفاده از تمام خدمات تفریحی 820 دلار آمریکا به‌اضافه 22.5% مالیات به ازای هر شب است. تصاویر زیبای این اقامتگاه تفریحی را با هم می‌بینیم.

 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

دیدگاه تان را بنویسید