اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی در تاسیسات گردشگری تاکید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این اطلاعیه آمده است: «در راستای سیاست‌ رعایت حداکثری حقوق شهروندی و نظارت ضروری بر کیفیت و نحوه خدمات کلیه تاسیسات گردشگری کشور برای تثبیت قیمت اجزای سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز ۹۶، موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری به استناد مفاد آیین‌نامه های متناظر برخورد خواهد شد.

بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز ۹۶ و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسؤولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود.

انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق کلیه دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسؤولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافران و هموطنان عزیز، موجبات کسب حداکثر رضایتمندی مسافران و هم میهنان گرامی شود.   سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات، ۰۹۶۲۹ نیز برای برقراری ارتباط و اعلام تخلف‌ها تعیین شده است. »

 

دیدگاه تان را بنویسید