رستمی:

اپلیکیشن موبایلی آموزش‌های پیش از ازدواج به زودی رونمایی می‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: اپلیکیشن موبایلی آموزش‌های پیش از ازدواج فروردین ۹۶ رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا رستمی با اشاره به ضرورت آشنایی جوانان با آموزش‌های پیش از ازدواج و شاخص‌های صحیح انتخاب همسر افزود: به همین منظور کار آموزش ۲۵۰۰ مدرس آموزش‌های پیش از ازدواج روزهای پایانی خود را می گذراند و امیدواریم ارائه آموزش‌ها به جوانان در آستانه ازدواج، از فروردین‌ماه ۹۶ آغاز شود.

وی ادامه داد: در این راستا قرار است ۷۵۰ هزار جوان در آستانه ازدواج با اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و دیگر ابزارهای اطلاع‌رسانی برای شرکت در این دوره‌ها جذب شوند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: این آموزش‌ها در دوره‌های ۶ ساعته ارائه می شود و جوانان با شرکت در این کلاس‌ها مدرک حضور در دوره‌ها را دریافت می کنند.

رستمی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به جوانان، اپلیکیشن ویژه این آموزش‌ها طراحی شده و فروردین‌ماه ۹۶ برای نصب روی گوشی‌های موبایل در اختیار جوانان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که این آموزش آنلاین از طریق ایناپلیکیشن با کمترین هزینه و با حدود قیمتی ۱۰ هزار تومان در اختیار جوانان قرار گیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دوره‌های آنلاین آموزش‌های پیش از ازدواج همانند دوره‌های معمولی ۱۶ ساعت است و دسترسی به این اطلاعات را برای جوانان تسهیل می بخشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید