کتابی برای آموزش فارسی به گردشگران خارجی

بنیاد سعدی به منظور آموزش زبان فارسی برای گردشگران خارجی، کتاب «سفر به ایران» را تالیف و تدوین کرده است که به زودی منتشر می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  کتاب «سفر به ایران» که در شورای عالی برنامه‌ریزی درسی و تالیف منابع آموزشی بنیاد سعدی به تصویب رسیده، بر اساس ساختاری موقعیتی، طراحی و تالیف شده است، فارسی‌آموز را با صورت‌های زبانی مختلف و متناسب با هر موقعیت آشنا و به او کمک می‌کند که جمله‌ها و کلمات مناسب را در زمان‌ها و مکان‌های گوناگون، استفاده کند.

مطالب آموزشی این کتاب که با موضوع گردشگری طراحی و تدوین شده است، به نیازها و سنجش موقعیت‌های یک گردشگر خارجی توجه دارد و برای هر موقعیت و نقش‌های زبانی مرتبط با آن، صورت‌های بی نشان را به فارسی‌آموز معرفی می‌کند.

کتاب «سفر به ایران» سعی می‌کند با شخصیت‌پردازی، مخاطب را که به واسطه دوست ایرانی خود به کشور ایران سفر کرده است، همراه ‌کند و در موقعیت‌های گوناگون مانند فرودگاه، اماکن تاریخی، سفر به شهرهای مختلف کشورمان، با طرح قالب های گفت وگو، گردشگر را در کنار آموزش زبان فارسی، با فرهنگ و تاریخ کشور ایران آشنا سازد.

کتاب «سفر به ایران» که به زودی منتشر می‌شود، سعی کرده است تمام نیازهای یک گردشگر را در نظر گرفته و بر اساس آن به طرح موقعیت‌های گوناگون در قالب گفت‌وگو بپردازد.

منبع: خبرانلاین

دیدگاه تان را بنویسید