جی پلاس؛

پنج روش مراقبت پوست در پاییز

پوست شما برای حفظ رطوبت در پاییز باید سخت کار کند، بنابراین مراقبت از پوست در پاییز اهمیت زیادی دارد. در این گزارش پنج روش مراقبت پوست در پاییز را تشریح می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی‌پلاس به نقل از greenpeople: با کاهش دما که نشانه شروع تغییر فصل است، آب و هوای پاییزی می تواند هر نوع پوستی را متاثر کند. در اینجا نکات مهم مراقبت از پوست در پاییز مورد اشاره قرار می گیرند:

 

پنج روش مراقبت پوست در پاییز

 

1. در پاییز به طور مرتب لایه برداری کنید

با تغییر فصل و کاهش شدت آفتاب، زمان آن فرا رسیده که با لایه برداری منظم، پوست خود را دوباره تنظیم کنید. لایه بردارها، یکی از اجزای کلیدی روتین پاکسازی پاییزی شما، برای کمک به پوست در ریختن سلول‌های مرده و کدر هستند و می‌توانند درخشندگی سالم و درخشانی را به پوست بدهند. پاک‌سازی سلول‌های مرده به کرم‌های پوست شما کمک می‌کند تا راحت‌تر وارد پوست شوند و احتمال ایجاد لکه‌ها توسط سلول‌های مرده با بسته شدن منافذ کاهش می‌یابد.

اسکراب صورت / آناناس یک لایه بردار ملایم

بهتر است لایه برداری دو بار در هفته در پاییز انجام شود؛ زیرا این کار از بازسازی سلولی بدون خطر تحریک ناشی از شستشوی بیش از حد پوست، پشتیبانی می کند.

برای کمک به درخشش پوست در پاییز، از لایه‌بردارهای طبیعی که در آن اسکراب میوه به کار برده شده، استفاده کند تا پوستتان را صاف و به طور ملایم جلا دهد.

برای لایه برداری بیشتر، از اسکراب های تصفیه کننده پوست با عملکرد آنزیم میوه لایه بردار عصاره آناناس استفاده کنید. آناناس سرشار از آنزیم «بروملین» است و لایه برداری ملایمی را برای شکستن پیوندهایی که سلول های مرده پوست را به هم متصل می کند، ایجاد می کند.

2. رطوبت بیشتری تزریق کنید

پوست شما برای حفظ رطوبت در پاییز باید سخت کار کند، بنابراین یک کرم روز خوب و یک کرم شب غنی، از ضروریات مراقبت از پوست در پاییز است. برای کمک به عملکرد بهتر مرطوب کننده ها، آن را همراه با یک سرم تقویت کننده هیدراتاسیون یا یک روغن صورت استفاده کنید. سرم ویتامین C افزودنی عالی به روتین پاییزی مراقبت از پوست است و به پوست خشک و کدر کمک می کند تا ضمن حمایت از کلاژن سازی پوست، روشن‌تر شود.

بهتر است قبل از استفاده از ضدآفتاب ها، از مرطوب کننده پاییزی خود استفاده کنید، این کرم پوست سبک وزن وقتی با اسید هیالورونیک غنی شده باشد، عمیقاً فرو می رود تا در سطح سلولی حجیم و آبرسانی شود.

اگر قبلا هرگز روغن صورت را امتحان نکرده اید، پاییز زمان مناسبی برای انجام این کار است. بهترین استفاده از این روغنها، بعد از مرطوب کننده، است. چند قطره از یکی از روغن های ارگانیک صورت به ایجاد یک سد محافظ کمک می کند که رطوبت را برای مدت طولانی تری حفظ کند و به محافظت از پوست در برابر هوای سرد و خشک زمستانی کمک می کند.

3. در شب پوست را تغذیه کنید

محافظت از پوست و هیدراته نگه داشتن پوست به پوست مستعد قرمزی در پاییز کمک می کند، اما اگر قرمزی یکی از نگرانی های مهم مراقبت پاییزی از پوست شما است، ممکن است متوجه شوید که محصولات پوستی بدون عطر که بدون عطر یا روغن های ضروری فرموله شده اند، به پوست شما لطافت بیشتری می بخشند. این کرمها تحمل کلی پوست را در برابر محرک ها افزایش می دهد.

کرمهای بدون رایحه انتخاب کنید. از عصاره برگ زردآلو برای آرام کردن التهاب استفاده کنید. این قطره های تسکین دهنده پوستی برای پوست های مستعد قرمزی را می توان هر زمان که نیاز به تسکین قرمزی داشتید به کاربگیرید و حتی می توان آن را به طور مرتب در مناطق حساس شده استفاده کرد.

4. به فکر مراقبت از لب هم باشید

مانند پوست، لب ها نیز ممکن است در پاییز خشک و آسیب ببینند. برای جلوگیری از این امر، بالم لب حاوی موم ها و روغن های طبیعی برای محافظت، تغذیه و ترمیم لب های آسیب دیده مناسب است.

بالمهای لب، Balm ، یک قهرمان پوست پاییزی است و می تواند برای تغذیه پوست خشک در هر جایی از جمله لب های خشک استفاده شود. انار تسکین دهنده است و از التیام لب های خشک و ترک خورده حمایت می کنند، در حالی که موم زنبور عسل، لبها را نرم می کند و گل سرخ به ترمیم کمک می کند.

5. به دستان خود کمک کنید

دستها در پاییز نیز در معرض تغییر شرایط قرار می گیرند و به خصوص در هوای سرد مستعد خشکی هستند. برای جلوگیری از خشکی دست ها در پاییز، دست های خود را با کرم دست مرطوب کننده نوازش کنید. یک نرم کننده به کاهش از دست دادن آب کمک می کند و روغنهایی که سرشار از ویتامین های A و E و اسیدهای چرب ضروری است، عمیقا پوست را مرطوب می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید