محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان شامگاه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 250 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان و شهرستانهای تابعه، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان، خراسان، قزوین، تهران، خوزستان ، کرمان ، یزد و گلستان کالاو محصولات خود را در معرض بازدید قرار داده اند.
وی اظهار کرد: گروههای کالایی این نمایشگاه مواد غذایی و لبنی ، مواد خام برای تهیه شکلات و شیرینی ، ماشین آلات صنایع شیرینی و شکلات ، نانهای مخصوص ، تنقلات و ....انواع لباس و پوشاک ( زنانه ، مردانه و بچه گانه ) ، پارچه ،تکنولوژی نانو ، مجلات تخصصی، انواع ظروف چینی و بلور و کریستال و دیگر ملزومات مورد نیاز خانواده ها و ایام نوروز را شامل می شود.
فاطمی، اهداف برگزاری این سه نمایشگاه را تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی ذکر کرد.
به گفته این مسئول، هدف دیگر برگزاری این نمایشگاهها عرضه کالاهای مورد نیاز مردم برای شب عید با 'قیمت' و 'کیفیت' مناسب است.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان ادامه داد: با توجه به لزوم تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار ،ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرا رسیدن عید نوروز ،برگزاری نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا و فروش های فوق العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاهها بخشی از فرهنگ خرید عید مردم شده و امسال نیز همانند سالهای گذشته است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاهها درفضای عمومی 11 هزار و 500 مترمربع و پنج هزار مترمربع فضای غرفه سازی شده است.
این نمایشگاهها از تاریخ 12 تا 18 اسفند سال جاری به مدت هفت روز از ساعت 16 تا ساعت 22 شب آماده بازدید عموم علاقمندان است.
8068/7320
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.