به گزارش ایرنا ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شهید سرباز وظیفه عباس کاظمی از مرزبانان هنگ مرزی بانه بود که 22 آبان جاری بر اثر انفجار مین باقیمانده از دوران دفاع مقدس به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه به فیض شهادت نایل آمد.
غلامرضا امیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام با حضور سردار علی آزادی فرمانده انتظامی این استان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بر دوش و دستان مردم شهیدپرور از مقابل ستاد انتظامی شهرستان خرمدره به سمت گلزار شهدا این شهرستان تشییع شد.
وی اظهار کرد: ساعت 14 تا 16 عصر امروز /چهارشنبه/ مراسم ترحیم در حسینیه رقیه (س) و ساعت 20 شب نیز شام غریبان این شهید والامقام در همین مکان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا 11 آذر 95 نیز، پیکر مطهر 'شهید ابراهیم کریمی' از مرزبانان نیروی هنگ مرزی با حضور پرشکوه نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور زنجان از مقابل امامزاده ابراهیم (ع) به سمت گلزار شهدا بالا شهر زنجان، تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید استوار یکم 'ابراهیم کریمی' از مرزبانان نیروی هنگ مرزی بود که در ماموریت منطقه مرزی زردکوه نزدیک روستای 'درمان آباد' با قاچاقچیان درگیر و به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود.
نیروی انتظامی زنجان بیش از 120 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.