شهرام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته از مجموع پایگاههای ثابت در نظر گرفته هشت پایگاه مربوط یه شهر زنجان، 6 پایگاه به ابهر، سه پایگاه خدابنده ، سه پایگاه دیگر طارم و در نهایت 6 پایگاه به شهرهای خرمدره و ماهنشان اختصاص دارد.
وی یادآوری کرد: تعدادی پایگاه سیار جمع آوری کمک های مردمی نیز روز جمعه در مساجد و ادارات نسبت به این کار مبادرت خواهند کرد.
میرزایی افزود: پایگاههای جمیت هلال احمر زنجان در مناطق خیابان دلجویی، چهارراه انقلاب، سعدی وسط، سبزه میدان، خیابان بی سیم، اسلام آباد، شهرک کارمندان و بلوار آزادی مستقر خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: بر این اساس از زمان اعلام فراخوان کمک های مردمی برای اقلام مورد نیاز به استان کرمانشاه مردم نوعدوست استان نیز استقبال خوبی داشتند و هم استانی ها می توانند همچنان پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی ، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی ، لوازم بهداشتی ، داروهای ضروری. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد به پایگاههای یاد شده تحویل دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مردم این استان می توانند کمک های نقدی را به شماره حساب 99999در بانکهای عامل واریز کرده و یا در پایگاههای ثابت این جمعیت به صندوق بیندازند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.