فرهاد حیدری روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی تعاونی روستایی منطقه پنج کشوری افزود: سازمان تعاون روستایی به دلیل داشتن شبکه گسترده و عظیم برای رسیدن به اهداف استراتژیک محصولات کشاورزی و پایداری در تنظیم بازار نقش قابل توجهی دارد.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با این حجم گسترده ای از عضویت روستائیان و فعالیت تعاونی ها باید اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده ای برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های سازمان و شبکه های تحت پوشش را فراهم کنیم.
حیدری به نقش روابط عمومی ها اشاره کرد و یادآورشد: فعالیت این بخش ارزشمند و مقدس است چرا که روابط عمومی زبان گویای سازمان های تعاون روستایی و شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی محسوب می شوند.
وی، روابط عمومی را بستر مناسبی برای تبادل اطلاعات، تجربیات و انتقال موفق آن به سازمان و شبکه های تحت پوشش دانست.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور با بیان اینکه روابط عمومی در این سازمان کانال ارتباطی برای تعامل بین سازمانی و بین شبکه ای است، افزود: در این باره روابط عمومی باید با برنامه مناسب و استراتژی ویژه ای، ایفای نقش کند.
حیدری به سواد رسانه ای اشاره کرد و گفت: در عصری زندگی می کنیم که عصر ارتباطات و اطلاعات است، در گذشته عصر اطلاع رسانی محدود بود اما در زمان حاضر این عرصه با وجود شبکه های مجازی گسترده تر شده که در این باره باید دانش و فناوری نیز توسعه یابد.
وی ادامه داد: پیام هایی که تولید می کنیم و دارای کیفیت و اعتبار است باید نقد و بررسی هوشمندانه ای از آنها داشته و این پیام ها تاثیرگذار باشد.
معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور، با تاکید بر ظرفیت سازی و تعامل با رسانه ها اظهارکرد: در بخش کشاورزی عموم مردم و قشر خاصی از این مردم همان تولید کنندگان بخش کشاورزی و کشاورزان مخاطبان سازمان تعاون روستایی در سطح کشور هستند.
حیدری اضافه کرد: کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در پایداری و توسعه اقتصادی ایران دارند و تعامل با رسانه ها می تواند حمایت از مصرف کنندگان، تولید کنندگان را داشته باشد.
به گزارش ایرنا، بیستمین جلسه شواری برنامه ریزی روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی کشور به میزبانی استان زنجان با حضور روابط عمومی استان های کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد.
این شوار با حضور معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرکل سازمان تعاون روستایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، رئیس اداره روابط عمومی سازان مرکزی تعاون روستایی، رئیس منطقه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه پنج، مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان تشکیل شد و در آن مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های روابط عمومی های این سازمان با رسانه ها بررسی شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.