به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وصول چندین مورد شکایت جعل و کلاهبرداری از مشترکان یک شرکت در شهرستان زنجان، موضوع به منظور پیگیری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد این فرد خاطی تحت عنوان مامور وصول مطالبات شرکت، اقدام به اخذ وجوه نقد به ترفندهای مختلف از مشترکان دارای بدهی معوقه کرده است.
آزادی با بیان اینکه متهم، وجوه دریافتی را به حساب شخصی خود واریز کرده و مشترکان نیز پس از مشاهده فیش های بعدی متوجه کلاهبرداری شده بودند افزود: این فرد متقلب توسط ماموران شناسایی و دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی زنجان منتقل شد.
وی با اشاره به اینکه نماینده حقوقی شرکت نیز از شاکیان این پرونده است تصریح کرد: نامبرده از 54 مشترک مبلغ 930 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است و در تحقیقات تکمیلی و مواجهه حضوری با شاکیان به کلاهبرداری معترف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: این فرد متقلب، مدعی است به دلیل نیاز مالی این تخلف را انجام داده و حاضر است همه خسارات وارده را جبران کند.
ازادی با بیان اینکه کلیه وجوه اخذ شده از شاکیان با هماهنگی مقام قضایی به آنها عودت داده شد است گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد، از پرداخت نقدی وجوه و مطالبات شرکت ها و نهادها به افراد و نفراتی که به عنوان نماینده شرکت ها به درب منازل مراجعه می کنند خودداری کنند و هرگونه پرداختها را از طریق سیستم بانکی انجام دهند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.