مهرداد علیقارداشی شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان زنجان افزود: به لحاظ تعداد ورزشکاران بیمه شده، از میان 31 استان کشور فقط پنج استان ازجمله زنجان، قزوین، کردستان و کرمانشاه، دارای رشد منفی هستند که این استان ها هم به حتم می توانند با تلاش و فعالیت بیشتر، تعداد ورزشکاران خود را افزایش دهند.
وی اظهار کرد: رشد و شکوفایی ورزش فقط با پول و امکانات نیست بلکه نیازمند افراد عاشق، دلسوز، کاربلد و علاقه مند است و باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب در پیشبرد اهداف و برنامه های ورزش تنیس روی میز استفاده کرد.
علیقارداشی افزود: تنیس روی میز به خاطر نیاز به استفاده از تجهیزات استاندارد، رشته ای گران محسوب می شود و متاسفانه تولید کنندگان داخلی نیز چندان در تولید تجهیزات با استاندارد بالا موفق نبوده اند.
وی تصریح کرد: فدراسیون تنیس روی میز برای ارتقاء این رشته ورزشی و افزایش انگیزه فعالان در این عرصه، در حد وسع و توان از هیات های استانی حمایت می کند.
علیقارداشی به درآمدزایی هیات های ورزشی اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس های آموزشی می تواند برای درآمدزایی هیات ها مفید باشد و در صورت اعلام آمادگی هیات های استانی، فدراسیون از این کار حمایت خواهد کرد.
علیقارداشی با بیان اینکه بودجه فدراسیون تنیس روی میز چندان زیاد نیست و اجازه نمی دهیم ریالی از این بودجه حیف و میل شود افزود: با جلب و جذب و تربیت جوانان و نوجوانان چابک، فعال و پر انرژی می توان این رشته ورزشی را متحول کرد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با تاکید براینکه با تمرین و کسب مهارت و نظم و انضباط می توان در رشد و شکوفایی این رشته ورزشی تاثیرگذار شد گفت: ورزش در پیشگیری از بیماری های جسمی و روحی و افزایش نشاط و شادابی افراد بسیار موثر است و تنیس روی میز نیز از این قاعده مستثنی نیست.
علیقارداشی افزود: زنجان از ظرفیت و پتانسیل خوبی در این رشته ورزشی برخوردار است و با جذب و تزریق اعتبارات و تلاش و فعالیت بیشتر می توان دوباره به روزهای اوج بازگشت.
به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان زنجان، 'سید موسی رضوی' با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال، سکان هدایت هیات تنیس روی میز این استان را بر عهده گرفت و از تلاش های جمال داودی که مدت 6 ماه سرپرستی هیات را برعهده داشت قدردانی شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.