اصغر وثوق در این باره به خبرآنلااین افزود: مهندسان خیر مهرانه در بخش کشاورزی بر روی محصولات سالمی که در مزارع تولید می‌شود نظارت دارند و در آزمایش‌های نهایی اگر این محصولات سالم باشند مهرانه برند خود را بر روی آنها قرار می‌دهد و آن را به بازار عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: مکانی که قرار است این محصولات در آن محل عرضه شود گاراژی واقع در چهارراه انقلاب است که این مکان با ارزش 8 میلیارد تومان توسط یکی از خیرین به مهرانه واگذار شده است.

وثوق با بیان اینکه این محصولات سالم پیاز، سیب زمینی و کاهو هستند، اظهار کرد: تا سال بعد نیز سبزی‌های برگی به این 3 قلم افزوده می‌شوند. ضمن اینکه مردم توجه داشته باشند تنها هدف مهرانه از این کار ایجاد رقابت برای عرضه مواد غذایی سالم در بازار است وگرنه مهرانه در قبال قرار دادن برند خود برای عرضه این محصولات هیچ هزینه‌ای از کشاورزان دریافت نمی‌کند و حتی آزمایش‌های مورد نیاز بر روی محصول را نیز با هزینه خود انجام می‌دهد.

وی افزود: با وجوداینکه یکی از شعارهای اصلی مهرانه استفاده نکردن از سیگار و قلیان است کارخانه بزرگ تولید سیگار را در زنجان راه‌اندازی کردند. با اینکه مهرانه نمی‌تواند در سیاست‌های تولیدی دخالتی داشته باشد، اما با این حال می‌کوشد مردم را آگاه کند.

مدیر عامل مهرانه با بیان اینکه برخی براین باور هستند که سرب و روی یکی از علت‌های ابتلا به سرطان است و دارندگان این کارخانه‌‌ها در زنجان با کمک‌های خود به مهرانه حق سکوت می‌دهند، توضیح داد: بخش تحقیقات مهرانه از سال 99 کار خود را بر روی تاثیر گذاری آلاینده‌های سرب و روی بر سرطان آغاز می‌کند، اما مردم بدانند که کارخانه‌‌های سرب و روی تاکنون هیچ کمک شایانی به مهرانه نکرده‌اند و اگر نیز احیانا با کمک به مهرانه قصد سوء استفاده از این مکان را داشتند ما درهای سوء استفاده را بر روی آنها بسته‌ایم. از طرفی توسط برخی مردم گفته می‌شود که مدیران مهرانه صاحب شرکت‌های روی هستند. در صورتی که این گفته کذب است و من فقط زمانی در کار مس بوده‌ام.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 769575
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.