معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این حادثه بعدازظهر دوشنبه /11 مهر جاری/ در شرکت کاغذسازی راشا کاسپین اتفاق افتاد.
هومن امیدوار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چگونگی این حادثه ناخوشایند که گفته می شود هنگام تعمیر یکی از دستگاه های مورد استفاده در این شرکت اتفاق افتاده، در دست تحقیق و بررسی است.
وی اظهار کرد: کارگران هنگام کار با دستگاه ها باید به موارد ایمنی در کار توجه دقیق داشته باشند چراکه کوچکترین بی احتیاطی و سهل انگاری ممکن است عواقب تلخی را به همراه داشته باشد.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: موضوع این حادثه حوالی ساعت 14:30 ظهر دوشنبه به این مرکز اعلام شد و بلافاصله عوامل اورژانس مستقر در پایگاه الهیه با تجهیزات کامل درمانی عازم محل شدند.
جواد مرادی افزود: متاسفانه این کارگر جوان که بخشی از سر و دستش به درون دستگاه کشیده شده بود در همان لحظات نخست حادثه جان سپرده بود و فاقد علایم حیاتی بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نیز گفت: ساعت 14:38 موضوع حادثه در این شرکت به سامانه 125 اطلاع داده شده و با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، عوامل آتش نشانی زنجان بی درنگ به محل اعزام شدند.
حمیدرضا یاختی فر افزود: آتش نشانان ساعت 14:51 دقیقه به محل رسیده و پس از رهاسازی، متوفی را تحویل عوامل اورژانس و نیروی انتظامی حاضر در محل دادند.
به گزارش ایرنا، شرکت کاغذ سازی راشاکاسپین ایرانیان در زنجان که در حوزه تولید انواع کاغذ و مقوا فعال می باشد در شهرک صنعتی شماره یک زنجان (علی آباد) واقع است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.