حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی، روز پنجشنبه در همایش پیشکسوتان و طلایه داران دفاع مقدس که با حضور استاندار، مسئولان و یادگاران دوران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان برگزار شد افزود: مبادا رزمندگان و سرداران دفاع مقدس، دنیوی شوند و روحیه جهاد، شهادت، خدمت، مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در آنان کمرنگ شده و یا رنگ ببازد.
وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند برای رسیدن به اهداف خود، روحیه انقلابی را تندروی القا کرده و دلسوزی برای انقلاب و نظام را با زدن برچسب تخریب کند اظهار کرد: دشمن باید بداند رزمندگان اسلام همانگونه که در جبهه های حق علیه باطل مجاهدت کردند اکنون نیز دست از مجاهدت و تلاش برنداشته اند و با کارهای انقلابی و ارزشی، فضا را معنوی و روحانی می کنند.
حجت الاسلام دولابی با تاکید براینکه مبادا رزمنده دوران دفاع مقدس فکر کند دوره رزمندگی خاتمه یافته است، افزود: دشمن و شیاطین ازجمله آمریکای جنایتکار هیچگاه دست از شیطنت و توطئه های خود بر نمی دارند و امروز نیز به طرق مختلف همچون استفاده از ابزارهایی چون ماهواره، قصد فریب مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را دارند.
وی با بیان اینکه میدان رزمندگی هنوز باز بوده و راه شهدا نیز به قوت خود باقی است تصریح کرد: می توان به یاد شهدا در کنار آنان بود و با زنده نگه داشتن یاد و نام آنان، یاد و نام خود را در کنارشان قرار داد.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عشق به شهادت از سیدالشهدا(ع) به ما رسیده است گفت: عاشورا و کربلای حسینی، روح شهادت را در دل و جان مردم نگه می دارد و این هرسال در ماه های محرم و صفر تجدید می شود.
حجت الاسلام دولابی افزود: نام سیدالشهدا (ع)، اسلام را زنده و پویا نگه داشته است و نباید نام 'حسین' را از دست بدهیم و به برکت سرور و سالار شهیدان کسانیکه حسینی هستند از آسیب ها و تهدیدات شیطانی که ارزش ها را نشانه رفته است به دور بوده و در امان هستند.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با بیان اینکه امروز صهیونیست ها فتنه ای در کردستان عراق ایجاد کرده اند گفت: اگر فتنه ای و تهدیدی از سوی دشمنان علیه ایران صورت گیرد، مردم و رزمندگان اسلام همانند دوران دفاع مقدس از انقلاب، نظام و ولایت و خون پاک شهدا دفاع خواهند کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان زنجانی دوران دفاع مقدس با اهدا لوح، تقدیر شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.