سردار علی اکبر علیزاده، شامگاه یکشنبه در مراسم دومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمالغرب کشور که با حضور شماری از رزمندگان زنجانی برگزار شد افزود: رزمندگان اسلام در 'کردستان' سرزمین مجاهدتهای خاموش، حماسه های جاوید و ماندگار در برابر سربازان رژیم بعث عراق و عناصر ضد انقلاب، خلق کردند.
وی با بیان اینکه پیشمرگان کُرد در غائله کردستان رشادت های بسیاری کردند اظهار کرد: رزمندگان اسلام از مردم کردستان در برابر دشمنان حمایت و پشتیبانی کردند و در این راه شهدای بسیار تقدیم انقلاب و نظام شد.
علیزاده به مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز به خاطر این مجاهدت ها و جانفشانی، هیچ کشور جرات تعدی به خاک ایران را ندارد.
وی با تاکید براینکه نبرد در کردستان، پیچیدگی های خاص خود را داشت به جایگاه والای شهدا اشاره و تصریح کرد: امروز همه ما در این آیین میهمان شهدای گرانقدر و والامقام هستیم و چون شهدا بزرگ هستند بنابراین خداوند سبحان این عزیزان را مالکان بهشت قرار داده است و امید داریم در روز قیامت ما را شفاعت کنند.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز گفت: شهدا جان خود را در راه اسلام و قرآن و دفاع از مرزهای کشور فدا کردند تا امروز ملت ایران در امنیت باشند.
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی هرچه تمام در برابر دشمنان ایستادند که این مایه فخر و مباهات است.
در این آیین که فضای معنوی خاصی نیز حاکم شده بود چهار نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در منطقه کردستان به خاطره گویی پرداختند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
6084/6085
خبرنگار : پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.