هدایت صفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها امسال در 2 مرحله برنامه‌ریزی ‌شد که با فضاسازی مناسب در این بخش و همراهی رسانه‌های جمعی بویژه رسانه های دیداری و شنیداری ومشارکت خیران برنامه هدف‌گذاری شده برای جشن عاطفه‌های امسال در مرحله اول 100درصد محقق شد.
وی یادآوری کرد: زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد با شفاف‌سازی عملکرد این نهاد در بخش‌های مختلف افزایش می‌یابد.
صفری افزود: تبیین مناسب اهداف کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و ارائه تصویر روشنی از فعالیت‌های سازمان در افکار عمومی موجب اقناع مخاطب و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های کمیته امداد می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: اولویت این نهاد فراهم کردن زمینه بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف این نهاد از فعالیت‌های خیرخواهانه در استان با رویکرد شفاف‌سازی عملکرد در بخش‌های مختلف و اعتمادسازی است.
وی بیان کرد: تلاش می شود با اطلاع رسانی موثر به جامعه، اعتماد مردم را نسبت به کارکردهای کمیته امداد افزایش داده و نصاب مشارکت مردم را در برنامه‌های این نهاد ارتقا داد.
صفری افزود: با برگزاری جشن عاطفه های امسال ، زمینه ادامه تحصیل بیش از سه هزار و 100 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت خیران زنجانی در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم شد.
به گفته وی، زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد با شفاف‌سازی عملکرد این نهاد در بخش‌های مختلف افزایش می‌یابد
به گزارش ایرنا ، مرحله دوم جشن عاطفه ها 19 مهر همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می شود.
هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.