غفور آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان غرق شده که به تنهایی برای شنا به سد گلابر رفته بود در مقابل دیدگان نگهبان این سد به زیر آب رفت و به علت ناآشنایی به فن شنا غرق شد.
وی با بیان اینکه این جوان غرق شده که 'رضا بیگدلی' نام داشت اظهار کرد: این اتفاق تلخ و ناگوار، ساعت 10/06 صبح روز شنبه /25 شهریور جاری/ به هلال احمر زنجان اطلاع داده شد و تیم امداد و نجات سیلاب استان زنجان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع در قالب پنج نفر و همراه با تیم ارزیاب مستقر در پایگاه زرین آباد به محل اعزام شدند.
آقاجانلو با بیان اینکه عملیات جستجو برای یافتن و بیرون کشیدن جسد جوان غرق شده به مدت 1/5 ساعت طول کشید از افراد به ویژه نوجوانان و جوانان خواست از ورود به آب سدها به منظور شنا و آب تنی به جد خودداری کنند چراکه خطر غرق شدگی در کمین آنان است.
به گزارش ایرنا، پنجم تیر ماه امسال نیز یک جوان 19 ساله از اهالی شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان به دلیل نداشتن مهارت و آشنایی با فن شنا در این سد دچار غرق شدگی شد.
این جوان غرق شده که جسدش پس از قریب به 4/5 ساعت تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر زنجان بیرون کشیده شد به همراه دوست خود به سد گلابر رفته و در مقابل چشمان دوست خود به زیر آب رفته و دیگر بازنگشته بود.
سد گلابر شهرستان ایجرود در کیلومتر 35 مسیر ارتباطی زنجان - بیجار واقع است و محل غرق شدگی این جوان 16 ساله نیز در 15 کیلومتری جاده فرعی روستای گلابر اتفاق افتاده بود.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.