سردار جهانبخش کرمی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهدا هرچه داشتند تقدیم انقلاب و نظام کردند، افزود: تلاشگران، راویان و مبلغان در عرصه راهیان نور به حق سزاوار تجلیل و تقدیر هستند و زحمات و تلاش های آنان جای سپاس دارد.
وی اظهار کرد: کمک به راهیان نور در دورانی که هجمه فرهنگی دشمنان، کشور را هدف قرار داده کاری بسیار ارزشمند است و همه دستگاه ها باید با تمام توان پای کار بیایند تا برنامه های فرهنگی سپاه و بسیج تقویت شود.
کرمی با بیان اینکه روزی در پیشگاه شهدا قرار خواهیم گرفت و باید در مقابل آنان پاسخگو باشیم افزود: امید می رود روحیه ایستادگی، مقاومت و جهادی که راه امام، شهدا و سیدالشهدا(ع) است را ادامه دهیم تا در پیشگاه خدواند منان روسفید باشیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و برنامه های مختلفی به همین مناسبت برگزار خواهد شد گفت: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حال دفاع از انقلاب، اسلام، قرآن، خون پاک شهدا و ارزش های انقلاب هستند.
کرمی با تاکید براینکه جنگ هشت ساله برای از بین بردن انقلاب و ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بر ایران تحمیل شد افزود: این جنگ نابرابر که همه استکبار در یک طرف و جمهوری اسلامی نیز در یک طرف قرار داشت در واقع یک جنگ جهانی در جغرافیایی کوچک بود و طی دوران دفاع مقدس، جهان استکبار از رژیم صدام، حمایت های مختلف اعم از سیاسی، نظامی، تسلیحاتی و مالی کردند اما در مقابل عزم و اراده رزمندگان اسلام و ملت ایران مجبور به پذیرش شکست شدند.
کرمی اظهار کرد: رزمندگان اسلام با پشتیبانی ملت ایران و ایستادگی و مقاومت و مجاهدت های بسیار، توانستند ابهت 2 ابر قدرت شرق و غرب را درهم بشکنند و نشان دادند که می شود در مقابل جبهه استکبار ایستاد و آنها را خوار و زبون کرد.
وی با بیان اینکه واقعه عاشورا اسلام را تاکنون تغذیه کرده و خواهد کرد افزود: این واقعه عظیم، همواره کشور را از لحاظ معنوی تغذیه خواهد کرد و انتظار می رود روحیه جهادی و انقلابی همچنان حفظ و تداوم یابد.
کرمی افزود: امروز آمریکایی ها هرجا که اراده می کنند در آنجا عملیات انجام می دهند اما در مقابل عظمت ملت، شهدا و ولایت نتوانستند در مورد ایران نیز اینگونه عمل کنند که این به برکت حماسه دفاع مقدس و خون پاک شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبری است.
در پایان این مراسم از 100 نفر از خواهران و برادران فعال راهیان نور استان زنجان در سال 95، با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.