به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، جشنواره ملی شکوه شکیبایی از سال ٩٣ همزمان با تولد حضرت زینب(س) با ابتکار این اداره کل در زنجان برگزار شده و پیشنهاد برگزاری این جشنواره در سطح بین‌المللی نیز سال گذشته مطرح شد.

ناصر مقدم گفت: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی در سال ٩٧ به دو صورت ملی و بین‌المللی موافقت کرد تا بخش ملی این جشنواره همچنان در زنجان بوده و بخش بین‌المللی آن در تهران برگزار شود.

وی همچنین از افزایش موضوعات در چهارمین جشنواره شکوه شکیبایی که دی ماه امسال در زنجان برگزار می‌شود خبر داده و تاکید کرد: تا سال گذشته این جشنواره در چهار بخش شعر، داستان، دلنوشته و مقاله برگزار می‌شد که امسال با اضافه شدن بخش‌های هنری از جمله تجسمی و طراحی اپلیکیشن به آن، موضوعات جشنواره گسترده‌تر می‌شود.

مقدم ادامه داد: در جلسه امروز که با حضور محمدعلی خسروی و اصغر امیرنیا، مدیران کل ستادی معاونت قرآن و عترت برگزار شد، مقرر گشت در اولین فرصت نشستی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برگزار شده و گزارشی از روند سه دوره جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان ارائه گردد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 734279
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.