سردار جهانبخش کرمی، شنبه شب در یادواره شهدای آبروی محله که به یاد شهید والامقام 'حمید مرادلو' و در مقابل منزل این شهید برگزار شد افزود: شهدا در دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و نظام، رشادت و مجاهدت های بسیار کردند و در این راه هیچ آرام و قراری نداشتند.
وی با تاکید براینکه شهدا بر رفتار و اعمال ما ناظر هستند، اظهار کرد: شهدا در مبارزه با ضد انقلاب و سربازان رژیم بعث عراق، شجاعانه و حسین وار جنگیدند و اکنون نیز ما را در رسیدن به اهداف متعالی یاری می دهند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان اسلام، قرآن و ملت ایران تلاش دارند با توسل به انواع ترفندها و توطئه ها و جنگ نرم، روحیه جهادی و انقلابی را از بین ببرند اما غافل هستند که شهدا ما را در مسیر حق و حقیقت یاری می دهند.
کرمی با بیان اینکه امروز به برکت عشق شهدا در این محفل معنوی جمع شده ایم، به رشادت و ایثارگری های رزمندگان زنجان در جبهه های نبرد حق علیه باطل به ویژه غائله کردستان اشاره کرد و افزود: شهدا و رزمندگان اسلام در کردستان که توسط جنایتکاران ضد انقلاب و نیروهای رژیم صدام بطور کامل از کنترل نظام خارج شده بود مجاهدت های زیادی کردند اما غریب و گمنام باقی ماندند.
وی تصریح کرد: رزمندگان زنجان از منطقه 30 کیلومتری بیجار تا بانه و سردشت، نقش ارزنده ای در پاکسازی داشتند و در این راه آزادسازی کردستان از چنگ دشمنان را با خون خود رنگین کردند.
کرمی افزود: شهید 'مرادلو' همانند شهید 'حججی' مجاهدت کرد و در منطقه سردشت همراه با دیگر رزمندگان اسلام با گروه های ضد انقلاب درگیر شد و حسین وار جنگید و بازگشت پیکر مطهرش پس از 35 سال به زنجان در این شهر غوغا و انقلاب به پا کرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.