به گزارش خبرآنلاین؛ خدیجه ابراهیم خانی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن نظام ارجاع الکترونیکی سلامت در استان زنجان، گفت: با تحقق این مهم بیماران برای دریافت خدمات درمانی هزینه ای پرداخت نخواهند کرد.

وی گفت: در استان زنجان بیش از ۵۹ درصد از مردم تحت پوشش بیمه سلامت هستند و پنج نوع بیمار خاص در استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در این میان بیماران ام اس، هموفیلی، دیالیزی پیوند کلیه، تالاسمی و سرطان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در مجموع در استان زنجان ۷۰۶ بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان از فعالیت ۲۵ دفتر پیشخوان دولت در کل استان زنجان خبر داد و یاد آورشد: در حال حاضر ثبت نام جدید برای بیمه همگانی سلامت در استان انجام می شود و در شهر زنجان ۹دفتر پیشخوان دولت فعال است.

وی تصریح کرد: برای بیماران خاص دفترچه صادر می‌شود و این بیماران با مراجعه به دفاتر پیشخوان می‌توانند برای دریافت دفترچه ثبت‌نام کنند که در این صورت برای آن‌ها دفترچه صادر می‌شود و حق بیمه‌ای از این گروه دریافت نمی‌شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان اظهارداشت: بیمه سلامت استان زنجان با ۴۵۰ موسسه، با ۹ بیمارستان دولتی، سه بیمارستان غیردانشگاهی دولتی، یک بیمارستان خصوصی و با برخی مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها قرارداد دارد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731765
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.