احمد نصیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می کنیم شهردار رسمی زنجان در کوتاهترین زمان ممکن توسط اعضای شورا انتخاب شود که بر همین اساس بررسی گزینه ها همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به گزینه های مورد نظر، شهردار توانمند و با تجربه ای برای تصدی مدیریت شهری زنجان انتخاب می کنیم.
نصیری افزود: هم اکنون طرح های نیمه کاره زیادی در شهر زنجان وجود دارد و بر سرکار آمدن شهردار با خصوصیات ذکر شده می تواند در اجرای این طرح ها شتاب بیشتری ایجاد کند.
وی بیان کرد: اولویت مهم شورای دوره پنجم پیگیری طرح های عمران شهری و رفع مشکلات بوجود آمده در این بخش است.
به گفته وی، سجاد خدایی به عنوان سخنگوی شورای شهر زنجان انتخاب شده و جلسات شورای شهر نیز هفته آینده به صورت علنی برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، پس از پایان مراسم تحلیف شورای پنجم شورای اسلامی شهر 'علی محمدی 'به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.
وی ، پیش از این به عنوان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان فعالیت می کرد و در معاونت خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی نیز مشغول به کار بوده است.

*** پس از بلاتکلیفی شهردار منطقه 2 تعیین شد
پس از عزل و نصب ها، شهردار منطقه 2 شهر زنجان امروز/ سه شنبه/تعیین شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از عزل سمانه شاددل، داود نوری به عنوان حایگزین معرفی شده بود و بدلیل عدم استعلامات ایراد قانونی گرفته شد که پس از بررسی ها فرد دیگری بنام 'مسعود قربانی' به این سمت منصوب شد.
محمد مرادی خاطر نشان کرد: هم اکنون مسعود قربانی شهردار منطقه 2 زنجان شده و پس از استعلام حکم فعالیت وی صادر شده است.
به گزارش ایرنا، سمانه شاددل اولین شهردار زن در زنجان که یک هفته پیش با حکم شهردار سابق به سمت سرپرست شهرداری منطقه 2 این شهر منصوب شده بود ، اوایل هفته جاری توسط سرپرست شهرداری منتخب شورای پنجم برکنار و داوود نوری به عنوان جایگزین وی معرفی شد.
شادل پیش از این چهار سال مسئولیت معاونت حمل وحمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را برعهده داشت.
این در حالی است مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان نیز پیش از این اعلام کرده بود ، انتصاب شهردار جدید منطقه 2 از سوی سرپرست شهرداری بدلیل سپری نکردن مراحل قانونی انتصاب وجاهت قانونی نداشت و معرفی داود نوری در این سمت صحیح نبود.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.