حمیدرضا عزیزپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام قبلی، مبنی بر اینکه انتصاب شهردار جدید منطقه 2 از سوی سرپرست شهرداری بدلیل سپری نکردن مراحل قانونی انتصاب وجاهت قانونی نداشت و معرفی داود نوری در این سمت صحیح نبود.
وی اظهار کرد: بر این اساس و برای پیشبرد در مدیریت بهتر شهری ، فرد جدید از سوی سرپرستی شهردار زنجان برای تصدی شهردای منطقه 2 اعلام شده که پس از طی کردن روند اداری و استعلام ها تعیین می شود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان از رسانه های گروهی این استان خواست از انعکاس بیشتر خبرها به جابجایی ها اخیر و مسائل پیش آمده در این بخش خودداری کنند و در واقع یار دهم شورای پنجم شهر زنجان باشند.
وی خاطر نشان کرد: انسجام و وحدت رویه بین شورای شهر ، شهرداری و از طرفی رسانه های جمعی می تواند عمران و توسعه روز افزون شهر زنجان را بیش از گذشته فراهم کند و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش ایرنا ، در پی عزل مهندس سمانه شاددل که هفته گذشته به عنوان شهردار منطقه 2 زنجان انتخاب شده بود، معرفی مهندس داود نوری وجاهت قانونی ندارد.
به گزارش ایرنا، سمانه شاددل اولین شهردار زن در زنجان که یک هفته پیش با حکم شهردار سابق به سمت سرپرست شهرداری منطقه 2 این شهر منصوب شده بود ، اوایل هفته جاری توسط سرپرست شهرداری منتخب شورای پنجم برکنار و داوود نوری به عنوان جایگزین وی معرفی شد.
شادل پیش از این چهار سال مسئولیت معاونت حمل وحمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را برعهده داشت.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.