به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حمیدرضا عزیزپور در ارتباط با برکناری اولین شهردار زن شهر زنجان افزود: انتصاب شهردار جدید منطقه 2 از سوی سرپرست شهرداری زنجان بدلیل سپری نکردن مراحل قانونی انتصاب ، وجاهت قانونی ندارد و معرفی داود نوری در این سمت صحیح نیست.
وی خاطر نشان کرد: در پی عزل مهندس سمانه شاددل که هفته گذشته به عنوان شهردار منطقه 2 زنجان انتخاب شده بود، معرفی مهندس داود نوری وجاهت قانونی ندارد.
به گزارش ایرنا، این در حالی است که اولین شهردار زن در زنجان که یک هفته پیش با حکم شهردار سابق به سمت شهردار منطقه 2 این شهر منصوب شده بود ، برکنار شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت که سمانه شاددل بصورت موقت و به عنوان سرپرست منطقه 2 شهرداری شده بود، و ایشان سابقه فعالیت در هیچ یک از حوزه های مناطق نداشته و بر این اساس صرفا در حوزه ترافیک از توانمندی وی استفاده خواهد شد.
محمد مرادی در پاسخ به این سوال که این تغییر مدیریتی چند روز مانده پایان دوره چهارم شورای شهر انجام گرفته بود، خاظر نشان کرد: این موضوع سلایق مدیریتی است و مدیران با توجه به شناختی که از افراد دارند این انتخابها را انجام دادند و انتصاب می کنند.
به گزارش ایرنا ، شادل پیش از این به مدت چهار سال مسئولیت معاونت حمل وحمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان را برعهده داشت.
داود نوری هم اکنون به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 2 زنجان جایگزین سمانه شاددل شده است.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.