حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه های نماز جمعه زنجان با تبریک آغاز بکار دولت دوازدهم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر افزود: اگر این نیروهای قوی امنیتی در ایران اسلامی نبود دشمنان ایران اسلامی به این کشور لطمه وارد می کردند.
وی تاکید کرد: هیچ نیرویی نمی تواند در برابر قدرت ایران ایسنادگی کند و استکبار حتی خواب تجاوز به ایران را نخواهد دید.
امام جمعه موقت زنجان به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه بزرگترین پایگاه نظام اسلامی محسوب می شود، باید نمازجمعه ها پایگاه وحدت و تبیین شریعت اسلامی باشد.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: باید این پایگاه ها تبدیل به قرارگاه شده و امامان جمعه فرمانده آن باشند، ضعف و قوت ها را بیان و نقاط مثبت را تقویت و مردم را با وظایف خود آشنا کنند.
به گفته وی، حدود 800 امام جمعه در شهرها مشغول به خدمت هستند و از مهمترین وظایف آنها دفاع از حریم ولایت، کشور و اسلام است.
امام جمعه موقت زنجان گفت: چنانچه نماز جمعه در کشور اقامه نشود انقلاب اسلامی خدشه دار می شود چرا که بزرگترین پایگاه نظام اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی به وقایع تاریخی چهار تا 9 شهریور اشاره کرد و افزود: منافقان و دشمنان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 17 هزار نفر را ترور و به شهادت رسانده اند.
وی اظهارکرد: از این تعداد شهید 12 هزار نفربه دست منافقان به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: استکبار جهانی دست به دست هم داده و علیه انقلاب و نظام در تلاش هستند و تاکنون نیز نتوانسته اند به اهداف پلید خود برسند.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: امریکا سازمان تروریستی منافقان را زیر چتر حمایت مالی خود قرار داده و از نظر سیاسی و تبلیغی مورد حمایت قرار می دهد.
وی یادآورشد: داعش و تروریسم تکفیری هر 2 ساخته و پرداخته مثلث شوم زر و زور و تزویر هستند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: این 2 گروه تحت حمایت عربستان، آمریکا و انگلستان هستند تا جمهوری اسلامی را به چالش بکشند.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.