به گزارش ایرنا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه همزمان با پخش زنده صبح و نشاط شبکه سه سیما، با استقبال گسترده شهروندان زنجانی مواجه شد.
استاندار زنجان در این مراسم حضور پرشور مردم در چنین برنامه هایی را نشان دهنده ظرفیت های بالای مردمی برای مشارکت در برنامه های اجتماعی خواند.
اسدالله درویش امیری افزود: استان زنجان در مشارکت های عمومی و مردمی ظرفیت های ممتاز و کم نظیری دارد.
وی یادآورشد: مردم زنجان در کنار فعالیت های گسترده مذهبی و برخورداری از ریشه عمیق دینی، از شادی و نشاط بالایی برخوردار هستند به گونه ای که زنجان از شادترین استان های کشور محسوب می شود.
درویش امیری حضور گسترده مردم زنجان در برنامه ای انسان دوستانه، حمایت های خیرخواهانه و ثبت رکورد در همایش های مذهبی و جشنواره های آئینی را نمودی از این مشارکت گسترده اعلام کرد و هشتم و یازدهم محرم در کنار جشنواره آش را نمونه های بارزی بر تایید این موضوع خواند.
استاندار زنجان گفت: با افزایش شور و نشاط در زنجان، زمینه بروز آسیب های اجتماعی کاهش یافته است و جزء پاک ترین استان های کشور از نظر آسیب های اجتماعی و اعتیاد به شمار می آید.
وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت پروژه های عمرانی و اقتصادی، از جمله 638 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرها و روستاهای استان زنجان به ارزش سه هزار و 460 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
درویش امیری ادامه داد: در همین هفته با به بهره برداری از طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی 575 فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و 10 فرصت شغلی غیر مستقیم در زنجان ایجاد می شود.
استاندار زنجان تاکید کرد:با همت جوانان زنجانی، قابلیت تشکیل یک تیم ورزشی جهت حضور در لیگ برتر در استان زنجان وجود دارد.
در پایان این مراسم، برنامه قرعه کشی یک دستگاه خودرو و 100 ها جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر برگزار شد.
آخرین همایش پیاده روی بزرگ برگزار شده در زنجان که از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش شد، به شهریور سال 92 باز می گردد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.