علی عسگری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تعریف این اداره کل، سیستم گرمایشی استاندارد یعنی مدرسه ای که با پکیج یا موتورخانه مجهز شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان اظهار کرد: تعداد کل فضاهای آموزشی دارای کد فعالیت در زنجان بیش از یک هزار و 500 باب است.
عسگری خاطرنشان کرد: مسئولان، خیران و علاقه مندان به تجهیز مدارس همواره بر لزوم استانداردسازی محیط های آموزشی تاکید دارند و اداره کل نوسازی نیز تلاش دارد تا امور را با اولویت بندی و نیازسنجی واقعی پیش ببرد.
وی خاطرنشان کرد: مدارسی که در زمان حاضر سیستم گرمایشی پکیج و موتورخانه ندارند، به تناسب محیط آموزشی بخاری های برقی، نفتی کاربراتور دار استاندارد در اختیارشان قرار گرفته است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود: طی هفته دولت امسال، هفت آموزشگاه در استان که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال مقاوم سازی شده اند، به بهره برداری خواهد رسید.
عسگری تاکید کرد: در شهر سجاس نیز 2 پروژه بخش فرهنگی اردوگاه زرند، محوطه سازی، دیوارکشی و تکمیل کانون فرهنگی سجاس نیز با اعتبار بیش از 9 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به لزوم ترویج مدرسه سازی در جامعه توسط مردم، گفت: با مشارکت 2 میلیارد ریالی بانک ملی یک باب مدرسه 2کلاسه کلنگ زنی خواهد شد و پیش بینی می گردد تا سال آینده به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، طی هفته دولت و همزمان با آغاز سال گذشته تحصیلی 23 پروژه عمرانی تحویل آموزش و پرورش این استان شده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.