مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سمانه شاد دل نخستین شهردار زن مناطق شهرداری این شهر شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد مرادی مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان امروز شنبه (28 مرداد) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: با توجه به چارت جدید ابلاغ شده توسط وزارت کشور در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شهرداری زنجان نیز موظف شد، چارت خود را تغییر دهد.

مرادی، با اشاره به اینکه پیش از این 6 معاونت در شهرداری زنجان فعال بود، عنوان کرد: این در حالی است که هم‌اکنون پنج معاونت در شهرداری فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سه شهرداری منطقه در شهر زنجان فعال است، گفت: در چارت‌جدید 10 سازمان زیرمجموعه شهرداری فعالیت می‌کنند و اجرای چارت یکی از مطالبات دستگاه‌های نظارتی و اجرایی بوده است.

13930215000448_PhotoA

مرادی با بیان اینکه معاونت اداری و مالی به معاونت مالی و اقتصادی تغییر کرده است، خاطر نشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی نیز در چارت جدید دیده شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان با بیان اینکه معاونت شهرسازی و معماری، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک به معاونت امور زیربنایی و ترافیک در چارت شهرداری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: براساس تغییرات صورت گرفته در شهرداری منطقه 2، معاونت جدید سرمایه انسانی و مدیریت سازمان بهشت زهرای زنجان نیز تغییر کرده است.

مرادی با اشاره به اینکه سمانه شاد دل به عنوان نخستین زن در پست شهردار منطقه 2 کار خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: مبین غائبلو نیز ریاست سازمان بهشت زهرا و خدایاری مدیریت معاونت جدید سرمایه انسانی را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت معاونت فرهنگی و اجتماعی تایید نشده است، خاطر نشان کرد: این معاونت منحل و فعالیت آن در قالب سازمان فرهنگی و ورزشی ادامه می‌یابد.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان اظهار کرد: تغییرات اتفاق افتاده در شهرداری براساس اختیارات شهردار انجام می‌شود.

مرادی در پایان ، با اشاره به در پیش بودن آغاز به کار پنجمین دوره شورای شهر عنوان کرد: ادامه فعالیت شهردار جدید منوط به نظر و رای شورای جدید خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.