به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، سید بیوک موسوی در دومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزش و رونمایی از کتاب ورزشکاران زنجان که در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار شد، تاکید کرد: باید با همراهی پیشکسوتان ورزشی استان و همت مضاعف مدیران دستگاه های اجرایی، زمینه توسعه و ترویج ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی در کشور و استان فراهم شود.
وی به اهمیت توجه و سرمایه گذاری در حوزه ورزش اشاره و تصریح کرد: باید برای دستیابی به جامعه ای سالم و شاداب، در بخش ورزش سرمایه گذاری صورت گیرد، چراکه سرمایه گذاری در راستای توسعه ورزش، هزینه نیست بلکه سودآور است.
معاون استاندار زنجان توجه و تلاش در راستای ترویج و گسترش ورزش همگانی در تمامی شهرهاو نقاط استان را خواستار شد و افزود: تامین سلامت افراد و افزایش شادابی جامعه، سرمایه ارزشمندی است که با توجه به حوزه ورزش امکان پذیر خواهد بود.
موسوی پیشکسوتان را صاحبان فکر، اندیشه و خرد و راهنمایان جامعه معرفی کرد و گفت: برگزاری چنین مراسمی موجب بزرگداشت پیشکسوتان در جامعه خواهد بود.
وی جلب رضایت پیشکسوتان از روند پیشرفت ورزش استان را مهم دانست و اظهار کرد: بزرگان جامعه ورزش به نوعی میزان الحراره این حوزه محسوب می شوند و به واسطه شناختی که از پشرفت های بخش ورزش استان دارند می توانند میزان موفقیت ها و توفیقات این حوزه را ارزیابی کنند و بسنجند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ادامه داد: ارزش گزاری اقدامات و دستاوردهای فعالین عرصه ورزش استان منوط به تامین رضایت پیشکسوتان این حوزه است.
موسوی با اشاره به تلاش مربیان ورزشی در تربیت قهرمانان و درخشش افراد در رشته های مختلف ورزش، خاطرنشان کرد: استعدادهای نهفته جامعه توسط مربیان کشف و پرورش می یابد که درخشش بیش از پیش جوانان در بخش ورزش استان را به دنبال خواهد داشت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 719985
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.