زهرا شکوری در گفتگو با خبرآنلاین درباره جزییات این جشن گفت: اجرای موسیقی ، آتش بازی و برنامه موزیکال از جمله این برنامه ها است.

وی شعار اجرای این برنامه فرهنگی را "بیائید در حفظ و صیانت از منابع انرژی شریک باشیم" اعلام کرد و ادامه داد: اکنون که منابع انرژی رو به اتمام بوده و با چالش های جدی در این زمینه مواجه هستیم می توان با بهینه سازی و مدیریت مصرف از کاهش منابع حیاتی در طبیعت و اثرات سوء آن پیشگیری کنیم.

شکوری با اعلام اینکه شرکت های آب و فاضلاب شهری ، آب و فاضلاب روستایی، آب منطقه ای ،برق منطقه ای ، توزیع برق ،گاز ، خطوط لوله منطقه شمال غرب ، شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی زنجان در اجرای این برنامه مشارکت دارند افزود : این نخستین برنامه فرهنگی مشارکتی بین شرکت های وزارت نیرو و وزارت نفت در استان زنجان است.

وی تصریح کرد : کمیته ای با مشارکت شرکت های مورد اشاره تحت عنوان کمیته مدیریت مصرف انرژی در استان تشکیل یافته که طبق برنامه ریزی های انجام شده اجرای برنامه های فرهنگی از این دست در دستور کار کمیته بوده به طور مستمر برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان زمان و مکان برگزاری جشن انرژی زنجان را جمعه 27 مرداد در محل مجموعه سینما رو باز گاوازنگ اعلام کرده و افزود : شرکت در این برنامه فرهنگی برای عموم شهروندان زنجانی آزاد بوده و امیدواریم همشهریان عزیز با حضور گسترده خود ما را در مسیر اجرای هر چه بهتر این برنامه ها و سیاست های کلی حوزه انرژی یاری نمایند

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719949
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.