سرپرست سایت نمایشگاههای بین المللی کاسپین زنجان، از شروع به کارهشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو حمل و نقل ، ترانزیت و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد فاطمی ، امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان با اشاره به شروع به کارهشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو حمل و نقل ، ترانزیت و قطعات یدکی همزمان با ششمین نمایشگاه موتور سیکلت ، دو چرخه ، اسکیت ، اسکوتر    و ... از 24تا 27مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان ،  اظهار داشت: این نمایشگاه در فضای عمومی 7000متر مربع و متراژ حدودی 4000متر مربع غرفه بندی آماده برای برگزاری نمایشگاه است.

فاطمی، با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکتهای ایران خودرو ، سایپا، مدیران خودرو ، کرمان موتور، رامک خودرو ، بهمن موتور، شرکت تولیدی نیرو محرکه ، متین خودرو و 70 شرکت تولید کننده قطعات یدکی حضور دارند، گفت: این نمایشگاه با شرکت استانهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان شیراز قزوین آذر بایجان غربی و شرقی، کرمان البرز ، اردبیل ، مازندران، زنجان برگزار می شود.

به گفته سرپرست سایت نمایشگاههای بین المللی کاسپین  زنجان، در این نمایشگاه خوردوهای کلاسیک و قدیمی به نمایش گذاشته می شود که دارای جذابیت برای مردم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.