به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور رئیس سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد، با بیان اینکه در برخی مقاطع ممکن است عده ای احساس کنند که برنامه ریزی های انجام شده مطلوب نیست، ولی عمل به همین برنامه ها بهتر از عدم اجرای برنامه ریزی است، ادامه داد: همان طور که جامعه بدون وجود قانون به هم می ریزد، خروج از برنامه ریزی نیز آفت بزرگی برای کشور و نظام اداری به شمار می آید که حرج و مرج و نابسامانی را به دنبال خواهد داشت.

وی از تلاش های شورای برنامه ریزی استان به منظور دعوت از مسئولین سازمان های علمی و تخصصی که پایه برنامه ریزی در کشور محسوب می شوند قدردانی کرد و گفت: بدون شک ماموریت ها و دستاوردهای علمی سازمان نقشه برداری در تامین زیرساخت های مورد نیاز در توسعه کشور موثر خواهد بود.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود به استقرار و آغاز رسمی کار دولت دوازدهم از روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: هفته دولت در سال جاری با نخستین روزهای استقرار دولت دوازدهم مقارن شده ولی علیرغم برخی تغییرات در سطح کشور، مدیران استانی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به اقدامات خود در استان ادامه دهند.

استاندار زنجان بر ضرورت اجرای برنامه های بانشاط و پرشور در گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد و افزود: باید عملکرد، دستاوردها و خدمات مدیران و کارکنان دولت در این ایام بیش از پیش به مردم اطلاع رسانی شود.

درویش امیری از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا ضمن استفاده حداکثری از فرصت باقیمانده تا هفته دولت، برنامه های عملیاتی خود را با اداره کل روابط عمومی استانداری زنجان هماهنگ نمایند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین تاکید کرد: باید برنامه های مناسب و متنوع پیش بینی شده در شهرستان ها، با حضور اقشار مختلف مردم اجرا شود و از کارکنان نمونه و دستاوردها و خدمات ارزنده دولت در جمع مردم تقدیر شود.

وی تبیین صحیح اقدامات و عملکرد دولت را مهم دانست و یادآور شد: مردم کشور همواره صادق، وفادار به نظام و ثابت قدم بوده اند و شأن مردم فراتر از اقدامات و وظایفی است که تاکنون انجام شده است.

استاندار زنجان به اجرای طرح اشتغال فراگیر با هدف ایجاد 971 هزار فرصت شغلی در کشور اشاره و بر ضرورت تبیین بُرش استانی این ارقام برای استان زنجان تاکید نمود و گفت: سهم استان زنجان از این تعهد 2.58 درصد است که باید با تامین منابع و با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی تا تحقق کامل در استان دنبال شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719273
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.