معاون امنیتی- سیاسی استانداری زنجان، با اشاره به ازدیاد کارمند و مدیر در ادارات کشور گفت: ضروری است در جامعه نگاه توسعه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی، معاون امنیتی سیاسی استاندار زنجان امروز، یکشنبه (15) در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در محل نهالستان کوشکن زنجان، با اشاره به اینکه در این کشور خون داده شده که همه بدون لکنت زبان با حفظ چارچوب‌ها حرف بزنند اظهار داشت: همه در جامعه ایران با پرهیز از توهین می‌توانند حرف بزنند.

موسوی، با بیان اینکه منابع طبیعی جزو داشته ها و سرمایه های ما هستند، ادامه داد: باید در حد توان در حفظ و نگهداری منابع طبیعی اهتمام داشته باشیم.

وی، با اشاره به ازدیاد کارمند و مدیر در کشور اضافه کرد: ضروری است در جامعه نگاه توسعه ای داشته باشیم.

موسوی، استان زنجان را دارای کار و عملکرد مناسب و مطلوب عنوان کرد و گفت: در استان شاهد جهش مناسب در حد ظرفیت‌های استان نبودیم.

این مسئول در استان زنجان، خروجی برخی از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان را در مقایسه با سالهای قبل با عقب گرد مواجه دانست و گفت: زنجان دارای بهترین اقیلم با ظرفیت‌های بالاست که می‌توان در راستای پیشرفت مطلوب از آنها بهره گرفت.

وی، برنامه ریزی برای بهره‌مندی از امکانات طبیعی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: باید از توانمندی بخش خصوصی در این زمینه استفاده شود.

موسوی، با اشاره به نگاه عمومی در جامعه گفت: باید در حفظ و نگهداری منابع طبیعی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.