به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر صائین قلعه، با محکوم کردن تحریم های جدید مجلس سنا و نمایندگان آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: تحولات منطقه ای و پیروزی و توفیقات جبهه مقاومت در سوریه و آزادسازی موصل و شکست خلافت داعش در عراق از دیگر عوامل در تصویب تحریم های جدید است.
وی یادآور شد: به یقین ملت و دولت ایران جواب قاطع، محکم و منطقی در برابر نقض صریح برجام از خود نشان خواهند داد و این دشمنی ها موجب انسجام و اتحاد بیشتر در بین مردم و مسئولان و مقابله با استکبار جهانی خواهد بود.
موسوی هتک حرمت مسجدالاقصی و کشته و زخمی شدن جمعی از مسلمانان توسط رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را محکوم کرده و گفت: ممانعت از اقامه نماز جمعه در مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان اعلان جنگ علیه جهان اسلام است و مسلمانان تا شکست و نابودی رژیم غاصب اسرائیل دست از مبارزه بر نخواهد داشت.
خطیب جمعه شهر صائین قلعه با اشاره به روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بیان کرد: حرم ائمه اطهار (ع) و بقاع متبرکه محل اجتماع مومنان و نزدیک شدن دل ها به خداوند تبارک و تعالی است و وجود امامزادگان در شهر صائین قلعه بویژه امامزاده ابراهیم (ع) نعمت الهی برمردم این شهر است.
وی در پایان بر لزوم توجه بیشتر به توسعه عمرانی و کارهای فرهنگی را خواستار شد و از کمک های مردم در این زمینه قدردانی کرد.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات*** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.