علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: در یک سال اخیر ۱۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع آب شرب در شهرهای : زنجان، ابهر،خرمدره، قیدار،آببر،صائین قلعه،سجاس و دندی انجام شده است.

وی همچنین افزود: در همین مدت اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای زنجان، سلطانیه، قیدار،ماهنشان، زرین رود، گرماب، نوربهار و سجاس نیز به طول ۱۳ کیلومتر از محل اعتبارات تبصره ۳ عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان تصریح کرد:اصلاح و توسعه شبکه با هدف مدیریت مصرف آب،کاهش هدر رفت و افزایش فشار مورد نیاز جهت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین اجرایی شده است.

وی از احداث خط انتقال در ابهر، خرمدره، آببر،و ارمغانخانه به متراژ ۱ کیلومتر و در ماهنشان ۴۰۰ متر جهت بهره برداری از چاه حفر شده جدید با دبی ۳۵ لیتر در ثانیه خبر داد.

این مقام مسئول اعلام کرد:اصلاح شبکه توزیع آب شرب در کوچه باشگاه و کوچه محمد رسول الله در زنجان به متراژ ۷۵۰ متر و با اعتبار ۳ هزار میلیون ریال نیز از اولویت های شرکت در سال جاری است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که بیش از ۵۰ درصد از شبکه توزیع آب شرب در سطح استان فرسوده است که با توجه به گستردگی شبکه انتقال و توزیع این شرکت این امر کاری بسیار دشوار می باشد.

 

 

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 707644
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.